poniedziałek, 8 kwietnia 2013

etui na czytnik

Dziś znowu szybki post, jako że pokaże wam etui na czytnik, które zrobiłam w kilkanaście minut ze skrawka materiału pozostałego po skróceniu spódnicy. Szybki sposób  na uchronienie swojego sprzętu przed rysowaniem, bez zbędnego wydawania pieniędzy :)

1. Potrzeby: stary zeszyt, z którego wyrwałam wszystkie kartki (tak, że została sama okładka) + kawałek materiału, wystarczająco duży, by okryć cały zeszyt


2. Materiał przykleiłam gorącym klejem do okładki




3. Dodałam koronki dla ozdoby + uchwyty, by czytnik się trzymał, a oto efekt:





W przyszłości dodam jeszcze zapięcie - o ile oczywiście nie zapomnę go kupić.. A na dziś, to by było na tyle, do następnego! :)




5 komentarzy:

  1. "mogłabym pobiec do hotelu Heatman i zażądać od tego despoty seksu" ]:->

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalny pomysł ;) fajnie by też wyglądała okładka z jakiejś "mądrej" książki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że prowadzisz bloga! Bardzo fajnie, życzę wytrwałości, wielu pomysłów i wiernych czytelników :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń