piątek, 29 marca 2013

Różowe spodenki

Chyba każdy już ma dosyć tego, co dzieje się za oknem i jest spragniony lata jak nigdy wcześniej. U mnie objawiło się to w postaci spodenek zupełnie nie w moim kolorze, ale jakiś impuls kazał mi je zrobić! Nie miałam pojęcia jak wyjdzie, ale wydaje mi się, że nie jest źle :)

1. Z długich spodni zwyczajowo zrobiłam po prostu krótkie spodenki


















2. Następnie postrzępiłam je, zrobiłam kilka dziur i wrzuciłam do miski z wybielaczem














wyszło troszkę nierówno, ale właśnie o taki zniszczony i niedbały efekt mi chodziło




3. Spodenki zabarwiłam na RÓŻOWO i lekko poprzecierałam papierem ściernym, żeby nadać im jeszcze bardziej hipsterski wygląd, a wyszło tak :























Podsumowując, wesołych śnieżnych świąt :)



3 komentarze: